Popmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wiePopmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wiePopmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wiePopmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

Popmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

Popmarketing – ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

copywriter, Kid & Young

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

copywriter
Kid & Young

Zaginęła młoda artystka. Jeżeli jej pamiętnik trafi w Twoje ręce, koniecznie zadzwoń pod numer podany na okładce. Wewnątrz znajdziesz m.in. adresy stron WWW, kolejne numery telefonów i inne informacje niezwykle ważne dla śledztwa. Pamiętaj jednak – to właśnie przed nimi ostrzegała pewna organizacja non-profit...

Książka „Cathy’s Book. If Found Call 650-266-8233” intryguje nie tylko tytułem. Równie interesująca była jej promocja. W popularnym wśród nastolatek serwisie „BeingGirl” pojawiły się banery odsyłające na stronę nikomu nieznanej Cathy Vickers.

W kinach emitowano spot z nagraniem rozmowy telefonicznej, podczas której dziewczyna bezskutecznie prosi policję o pomoc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja