Poniżej pięciu sekundPoniżej pięciu sekundPoniżej pięciu sekundPoniżej pięciu sekund

Poniżej pięciu sekund

Poniżej pięciu sekund
Sabina Sadowska

Sabina Sadowska

-

Sabina Sadowska

Sabina Sadowska

Firma Cadillac wprowadza na rynek nową serię samochodów Cadillac V-Series i równocześnie reklamuje wchodzący w marcu do kin film „Be cool”, sequel historii „Dorwać małego” (1995) z Johnem Travoltą i Umą Thurman w rolach głównych (w Polsce premiera filmu przewidziana jest na 15 kwietnia). Z drugiej strony to właśnie „Be cool” reklamuje nową serię Cadillaca. A pomysł na promocję wozu w Internecie był naprawdę wyjątkowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja