Branża handlowa wciąż przoduje w reklamie. Raport IMM z wydatków reklamowych w maju
  • 0
  • 12
18.06.2018

Branża handlowa wciąż przoduje w reklamie. Raport IMM z wydatków reklamowych w maju

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Nadal na czele zestawienia znajduje się handel, który utrzymuje wysoki budżet przeznaczany na reklamy w mediach tradycyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2018

15 czerwca 2018