Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.
Wzrosty wyższe niż przedtem zakładano (źr. Zenith)

Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.

Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w 2018 roku o 2,3%. Wartość inwestycji w reklamę wyniesie na koniec roku 7,231 mld zł netto − prognozuje agencja mediowa Zenith. Wyższe są także prognozy wzrostu dla globalnego rynku reklamowego. Wzrośnie on o 4,6%, osiągając na koniec roku wartość 579 mld dol. netto.

Pierwsze miesiące tego roku przyniosły poprawę nastrojów konsumenckich. Polacy z optymizmem myślą o własnej przyszłości finansowej. Pozytywnie oceniają też sytuację ekonomiczną w kraju. Podobne nastroje towarzyszą reklamodawcom. Dowodzi tego choćby rekordowy popyt na czas reklamowy w telewizji w styczniu i lutym.

Jak zauważa Anna Bartoszewska, dyrektor generalna Zenith, w tym roku siłą napędową rynku reklamowego będą największe wydarzenia sportowe: igrzyska olimpijskie w Pjongczangu i mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się