Polska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamyPolska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamyPolska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamyPolska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamy

Polska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamy

Polska reklama o 6% w dół, oznaki stabilizacji na globalnym rynku reklamy
Wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 r. będą niższe od ubiegłorocznych o 6%. Wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,341 mld zł – prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Globalne wydatki reklamowe wzrosną w tym roku o 3,5%.

ZenithOptimedia nieznacznie, bo zaledwie o 0,1 p.p. koryguje poprzednią prognozę, mówiącą o obniżeniu wartości wydatków reklamowych o 5,9%. Prognoza tegorocznych wydatków na globalnym rynku reklamy jest pierwszą od czerwca 2012 r., która nie została obniżona.

Dynamika wzrostu globalnego rynku utrzymała się na tym samym poziomie, co w 2012 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja