Podarować odrobinę luksusuPodarować odrobinę luksusuPodarować odrobinę luksusuPodarować odrobinę luksusu

Podarować odrobinę luksusu

Podarować odrobinę luksusu
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dość powszechna opinia głosi, iż reklama społeczna, aby skutecznie poruszyć odbiorców, musi być komunikatem silnie emocjonalnym. Jej twórcy usiłują nakłonić widzów do bezinteresownych odruchów serca, często poprzez skonfrontowanie ich z ludzką tragedią, cierpieniem oraz nadzieją, którą daje każdy ofiarowany w słusznej sprawie grosz. Jednak Greater Chicago Food Depository – bank żywności, który wspiera głodujących mieszkańców Chicago – postawił w swej ostatniej kampanii na przekaz zaskakujący, oparty na pastiszu i grze z konwencją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja