Po prostu bajka - Marketing przy Kawie
Po prostu bajkaPo prostu bajkaPo prostu bajkaPo prostu bajka

Po prostu bajka

Po prostu bajka
Paweł Lis

Paweł Lis

-

Paweł Lis

Paweł Lis

Zrobiona z wielkim kunsztem i troską o każdy detal. Urzekająca i wysmakowana plastycznie. Gdyby wyemitowano ją zamiast dobranocki, dzieci mogłyby narzekać jedynie na to, że zbyt szybko się skończyła. Choć utrzymana w konwencji animowanej bajki, skierowano ją głównie do dorosłych i dojrzałych odbiorców. Taka właśnie jest reklama linii lotniczych United Airlines.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to