„Get The Glass!” – animowany storytelling w grze - Marketing przy Kawie
Po ostatnie krople... Kampania „Get The Glass!”Po ostatnie krople... Kampania „Get The Glass!”Po ostatnie krople... Kampania „Get The Glass!”Po ostatnie krople... Kampania „Get The Glass!”
W tej grze producentów mleka zobaczysz wiele, ale nie... mleko (kadr ze spotu)

Po ostatnie krople… Kampania „Get The Glass!”

Po ostatnie krople... Kampania „Get The Glass!”
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Jeden z najpopularniejszych produktów spożywczych znika ze sklepowych półek. Konsumenci potrzebują go, bo jego brak negatywnie wpływa na stan mięśni, kości oraz paznokci. Zdesperowani podejmują ryzykowną walkę o zdobycie deficytowego towaru. Szybko doświadczają na własnej skórze, że są uczestnikami „mission impossible”, upragniony napój jest bowiem strzeżony niczym skarb.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to