Marko, po co ci grupa?Marko, po co ci grupa?Marko, po co ci grupa?Marko, po co ci grupa?
Grupa na Facebooku – za i przeciw (fot. cirquedesprit/Fotolia.com)

Marko, po co ci grupa?

Marko, po co ci grupa?
Magdalena Kaczyńska

Magdalena Kaczyńska

-

account manager, FaceAddicted

Magdalena Kaczyńska

Magdalena Kaczyńska

account manager
FaceAddicted

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W marketingu pracuje od sześciu lat, głównie w otoczeniu marek z sektora beauty. Realizowała różnego rodzaju kampanie (marketing 360 stopni), ale specjalizuje się w działaniach w social media oraz z influencerami. W przyszłości zamierza mieć własną markę kosmetyczną.

Niedawno Facebook udostępnił kolejne rozwiązanie m.in. dla firm – możliwość powiązania grupy z fan page’em marki. Jak to wygląda w praktyce? I czy warto się na to zdecydować? Rozważmy za i przeciw.

Grupę można stworzyć od nowa bądź powiązać z dotychczas istniejącą, jeśli jest się jej administratorem. Każda z możliwości jest prosta. Wystarczy wejść w edycję strony, dodać zakładkę grupy, a następie postępować zgodnie z komunikatami na ekranie.

Tylko po co marce grupa? Ma już stronę WWW, facebookowy fan page, kanał na YouTube, profil na Instagramie… Teraz doszedłby do tego kolejny kanał komunikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja