Po co firmie business intelligence w social media?

Po co firmie business intelligence w social media?
Katarzyna Buchacz

Katarzyna Buchacz

-

Katarzyna Buchacz

Katarzyna Buchacz

Trzeba bacznie przyglądać się temu, co klienci mówią o nas w mediach społecznościowych. Dla firm chyba stało się to już oczywistością. Może więc czas przestać uważać systemy business intelligence do analizy informacji z tych źródeł za ekstrawagancję?

Monitoring otoczenia – standard dla firm dbających o swoją konkurencyjność na rynku – prowadzi do gromadzenia wielkich ilości danych. O tym, że warto umieć przekuwać te dane w wiedzę, która może być podstawą trafnych decyzji biznesowych, mało kogo trzeba jeszcze przekonywać.

Dziś jednak w procesie tworzenia firmowej strategii business intelligence należy koniecznie uwzględnić współczesną specyfikę wymiany informacji między wszystkimi uczestnikami rynku, a zatem m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja