Plakaty z wirusemPlakaty z wirusemPlakaty z wirusemPlakaty z wirusem

Plakaty z wirusem

Plakaty z wirusem
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Nawet w kampanię outdoorową można wpleść elementy wirusowe. I nie chodzi tu o sygnały rozchodzące się od widzów akcji, ale o „rozsiewanie” samego nośnika. Ten pozornie niepołączalny mariaż skutecznie wykorzystało amsterdamskie ZOO Artis. Pomysłodawcy kampanii, wprowadzając do miejskiej przestrzeni tablice z odklejanymi figurami zwierząt, jednocześnie powiedzieli „tak” zarówno tradycyjnym nośnikom reklamowym, jak i  prosumenckiej aktywności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja