Płace w działach marketingu oraz PR w 2010 rokuPłace w działach marketingu oraz PR w 2010 rokuPłace w działach marketingu oraz PR w 2010 rokuPłace w działach marketingu oraz PR w 2010 roku

Płace w działach marketingu oraz PR w 2010 roku

Płace w działach marketingu oraz PR w 2010 roku
Patrycja Grzesińska

Patrycja Grzesińska

-

Patrycja Grzesińska

Patrycja Grzesińska

W VIII Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, przeprowadzonym przez Sedlak & Sedlak, uczestniczyło w 2010 roku 101 014 osób. To największe w Polsce pozarządowe badanie płac. Prezentujemy jego podsumowanie w zakresie wynagrodzeń na stanowiskach związanych z marketingiem i PR.

Podobnie jak w latach ubiegłych, dostarczenie tak dokładnych danych o wynagrodzeniach Polaków było możliwe dzięki współpracy z czołowymi polskimi portalami (Onet.pl, GazetaPraca.pl, Interia.pl, WP.pl, Pracuj.pl, Bankier.pl, MarketingprzyKawie.pl). Ze względów metodologicznych w obliczeniach końcowych uwzględniono dane 96 527 respondentów. 
 Warto wziąć pod uwagę, że wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń nie zawsze pokrywają się z danymi dostarczanymi przez GUS i inne źródła.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja