Pomalowane chodniki, mury i ściany to reklamowa wizja nie tak odległa od polskich realiów. Tylko czy czerwona łapa operatora Heyah lub zabawne teksty z reklam dezodorantów Axe niosły ze sobą przy okazji przesłanie ekologiczne? Tak to się robi na Zachodzie... nawet sprzedając pizzę.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Domino’s Pizza to sieć pizzerii mająca swoje restauracje w 55 krajach na całym świecie. W USA jest drugą co do wielkości siecią tego typu, zaraz po Pizza Hut. W Nowym Jorku, Los Angeles i Filadelfii ten serowy gigant reklamuje się w prosty i czysty sposób. Na chodniku.
O Green Graffiti już kiedyś wspominaliśmy. To nowa forma promowania mająca nie tylko przykuwać uwagę przechodniów, ale i wywoływać pozytywne skojarzenia z ekologią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.