Pizza prosto z chodnikaPizza prosto z chodnikaPizza prosto z chodnika

Pizza prosto z chodnika

Pizza prosto z chodnika
Szymon Adamus

Szymon Adamus

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Szymon Adamus

Szymon Adamus

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pomalowane chodniki, mury i ściany to reklamowa wizja nie tak odległa od polskich realiów. Tylko czy czerwona łapa operatora Heyah lub zabawne teksty z reklam dezodorantów Axe niosły ze sobą przy okazji przesłanie ekologiczne? Tak to się robi na Zachodzie... nawet sprzedając pizzę.

Domino’s Pizza to sieć pizzerii mająca swoje restauracje w 55 krajach na całym świecie. W USA jest drugą co do wielkości siecią tego typu, zaraz po Pizza Hut. W Nowym Jorku, Los Angeles i Filadelfii ten serowy gigant reklamuje się w prosty i czysty sposób. Na chodniku.

O Green Graffiti już kiedyś wspominaliśmy. To nowa forma promowania mająca nie tylko przykuwać uwagę przechodniów, ale i wywoływać pozytywne skojarzenia z ekologią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja