Efekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedaż - Marketing przy Kawie
Efekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedażEfekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedażEfekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedażEfekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedaż
Myślisz, że klienci nie sprawdzają tu produktów? Mylisz się! (fot. geralt/Pixabay)

Efekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedaż

Efekt ROPO, czyli co zabija twoją sprzedaż
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Efekt ROPO (research online, purchase offline) to dziś jedno z kluczowych zjawisk, wpływa bowiem nawet na 50% procesów sprzedaży. Zjawisko to polega na tym, że zanim konsumenci podejmą decyzję zakupową realizowaną w dystrybucji offline, poszukują informacji online. Jeśli dana marka nie podejmie odpowiednich działań, aby konsument mógł znaleźć o niej informacje, może on trafić w ręce konkurencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to