Roztoczyć zapach palonych gum... Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbnąRoztoczyć zapach palonych gum... Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbnąRoztoczyć zapach palonych gum... Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbnąRoztoczyć zapach palonych gum... Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbną

Roztoczyć zapach palonych gum… Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbną

Roztoczyć zapach palonych gum... Działanie na wyobraźnię klienta jeszcze przed jazdą próbną
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Koncerny samochodowe tworzą coraz piękniejsze, szybsze i bezpieczniejsze auta. To jednak nie zawsze wystarcza, by poruszyć konsumenta i sprawić, że wkrótce odwiedzi najbliższy salon samochodowy. Z pomocą producentom przychodzą więc marketingowcy. Jeden z ich dobrych pomysłów to: trafić do potencjalnego klienta, sprawić, by przez chwilę poczuł się jak właściciel nowego auta i wywołać w nim pragnienie „chwilo, trwaj!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja