WOMMA: Marketing szeptany przynosi rocznie 6 bln dol. zysków ze sprzedaży (infografika)
  • 0
  • 1
26.11.2014

WOMMA: Marketing szeptany przynosi rocznie 6 bln dol. zysków ze sprzedaży (infografika)

Marketing szeptany – zarówno off-, jak i online – stoi za 6 bln dol. konsumenckich wydatków każdego roku. Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) opublikowało raport „Return on Word of Mouth”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50293 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Kawuel

7 lat temu

Marketing Szeptany to bez wątpienia wyjątkowo skuteczne narzędzie marketingowe

Należy jednak pamiętać, że Marketing Szeptany tak naprawdę ma mało wspólnego z rekomendowaniem produktów na forach internetowych czy opiniowaniem, a tak powszechnie kojarzy się u nas tego typu działania. Umiejętnie prowadzona promocja na forach to tzw. Amplifying, a bezczelne polecanie produktów to po prostu SPAM. Natomiast o samym Marketingu Szeptanym piszę szerzej tu: http://internet-image.pl/czym-tak-naprawde-jest-marketing-szeptany/

26 listopada 2014

25 listopada 2014

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
25.11.2014

Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz i Filip Chajzer „#przypominająsobie, jak to jest być dzieckiem” w akcji SOS Wiosek Dziecięcych

SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły akcję „#Przypomnijsobie, jak to jest być dzieckiem”. Zabawa polega na odtwarzaniu zdjęć z dzieciństwa. Celem tych działań jest zebranie funduszy dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Do akcji przyłączyli się m.in. Paulina Chylewska, Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz czy Zygmunt Chajzer z synem Filipem.