Pielęgnacja dialoguPielęgnacja dialoguPielęgnacja dialoguPielęgnacja dialogu

Pielęgnacja dialogu

Pielęgnacja dialogu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Budowa więzi z konsumentami to ciągły, interaktywny proces. Powinna jednak być dialogiem troskliwie pielęgnowanym, a nie monologiem, choćby najbardziej wybitnym.

„Kup to, otrzymasz za darmo tamto!” „Oferta specjalna!” „Dwie w cenie jednej!” – to zachęty pojawiające się niemal na każdym kroku. W zgiełku podobnych Klient traci orientację i zamiast poszukiwać produktu na swoją miarę, z którym mógłby się związać na dłuższy czas, szuka ofert najkorzystniejszych.

Taka sytuacja nie jest dobra z punktu widzenia marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja