Partyzantka i szum - Partyzantka i szum - Partyzantka i szum - Partyzantka i szum -

Partyzantka i szum – „Pasja” Mela Gibsona

Partyzantka i szum - "Pasja" Mela Gibsona
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Film tego reżysera budzi wiele emocji. Produkt głębokiej potrzeby wewnętrznej stał się sukcesem komercyjnym. Nie było to jednak rezultatem wyłącznie żarliwości wiary, lecz również żarliwości wykorzystania technik marketingu partyzanckiego i odpowiedniego szumu w mediach, podsycającego zainteresowanie filmem. Szczegóły w artykule.

“Pasja” Mela Gibsona to film, po którym trudno byłoby się spodziewać powodzenia. Reżyser oskarżony o propagowanie antysemityzmu, film z dialogami w martwych językach – aramejskim i łacinie, z napisami, pełen scen tak dosłownej przemocy, że przez jednego z komentatorów nazwany “pornografią”. Przed rokiem nawet sami autorzy filmu nie spodziewali się po nim zbyt wiele w wymiarze materialnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja