Partyzant szuka haka - Marketing przy Kawie
Partyzant szuka hakaPartyzant szuka hakaPartyzant szuka hakaPartyzant szuka haka

Partyzant szuka haka

Partyzant szuka haka
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Będzie wielka bitwa o Madonnę?” – podbijały emocje artykuły przed warszawskim koncertem piosenkarki. Niestety, bitwy nie było, choć wszystko zapowiadało się wspaniale. Co było prawdą, co mistyfikacją i co z tego wynika?

Jak wiadomo, data występu Madonny w Polsce nie spodobała się niektórym środowiskom katolickim. Niektóre, jak Ruch Suwerenności Narodu Polskiego, zapowiadały nawet czynny protest. Zupełnie odmienne stanowisko zajęła naprędce utworzona grupa o nazwie Armia Wyzwolenia Madonny: „Chcemy pokazać, że symbole religijne są częścią kultury i nie mogą być zawłaszczane przez dominujące w państwie wyznanie”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja