Partia kondomów - Marketing przy Kawie
Partia kondomówPartia kondomówPartia kondomówPartia kondomów

Partia kondomów

Partia kondomów
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Kilka miesięcy temu mogliśmy przeczytać na wielu billboardach w Polsce zabawne hasło Pepino, firmy zajmującej się produkcją prezerwatyw: "Załóż software na swój hardware". Teraz Pepino prowadzi nową akcję promocyjną z nowym hasłem.

„Zostań członkiem naszej partii” – głosi napis na billboardach reklamujących markę Pepino. Dwuznaczności hasła nie trzeba tłumaczyć, ale autorzy reklamy – tak jakby obawiali się, że Polacy nie od razu wyłapią aluzję – podkreślili grubą kreską słowo „członkiem”. W efekcie powstał billboard graficznie mało atrakcyjny, ale z niezłym pomysłem, nieco zepsutym przez owo podkreślenie, a szkoda.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja