Paczka śmiechuPaczka śmiechuPaczka śmiechuPaczka śmiechu

Paczka śmiechu

Paczka śmiechu
Karina Moch

Karina Moch

-

Karina Moch

Karina Moch

Mikołaj Gogol mówił, że ze śmiechem nie ma żartów. Ale są za to niezwykłe korzyści, jeśli chodzi o oddziaływanie reklamowe! Nawet (a może właśnie zwłaszcza) gdy jest to śmiech prosty, rubaszny, zaraźliwy. Taki pokazuje i próbuje wzbudzić agencja TBWA, reklamując we Francji znane zestawy McDonald’s.

W zastosowanych spotach nie ma nic poza wygłupami animowanych pudełek Happy Meal. Pudełka są charakterystyczne – czerwone, z uchwytami w kształcie „złotych łuków”. Dodatkowego logo więc nie potrzeba. Reszta to emocje, które powinny udzielić się odbiorcy.

Ty się piórkiem, ja cię piórem…

Klaun i „powaga” przed lustrem

Rozśmiesz wielkiego, szarego ponuraka

Pozytywna pozytywka

Powiemy: „dobrze, że Happy Meal to zestawy dla dzieci, bo chyba tylko na dziecko działają takie chwyty”? Fakt, zastosowany tu humor jest skrajnie prosty, z zupełnie podstawowego poziomu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja