Coraz częściej marketerzy i dziennikarze zajmują się możliwościami zastosowania elementów gier w marketingu. Powód jest prosty. Każdy marketer chciałby, aby odbiorcy jego przekazów reklamowych byli w nie tak zaangażowani, jak gracze w swoje ulubione gry. Wiedzę na temat motywacji graczy powoli przekuwamy na narzędzia marketingowe. Temat jest nowy, dochodzi więc czasem do mylenia pojęć, bowiem w zależności od celu i stosowanych elementów można korzystać z kilku, na pozór podobnych technik.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |