Gryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketingGryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketingGryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketingGryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketing

Gryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketing

Gryfikacja, ARG i adgaming – jak gry zmieniają marketing
Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

-

Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

Coraz częściej marketerzy i dziennikarze zajmują się możliwościami zastosowania elementów gier w marketingu. Powód jest prosty. Każdy marketer chciałby, aby odbiorcy jego przekazów reklamowych byli w nie tak zaangażowani, jak gracze w swoje ulubione gry. Wiedzę na temat motywacji graczy powoli przekuwamy na narzędzia marketingowe. Temat jest nowy, dochodzi więc czasem do mylenia pojęć, bowiem w zależności od celu i stosowanych elementów można korzystać z kilku, na pozór podobnych technik.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się