Coca-Cola, jak głosi jej przesłanie, próbuje uszczęśliwić świat. Koncern z Atlanty na całym globie niemal co chwila przeprowadza niewielkie akcje, które mają sprawić, że życie stanie się prostsze i przyjemniejsze.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oczywiście o tych akcjach nikt by nie wiedział, może poza mieszkańcami sąsiednich wiosek czy miast, gdyby nie globalizacja i dostęp do Internetu oraz pożądanie dobrych historii przez współczesnych konsumentów. Lokalną inicjatyw
ę można opakować w piękną opowieść i doskonale sprzedać także na rynkach sytych reklamy. Szczególnie na nich.
Coca-Cola jednocześnie łoży ogromne sumy na tradycyjną reklamę, niemniej – znając doskonale współczesnego konsumenta, do którego trudno dotrzeć wyłącznie tego rodzaju mediami – transferuje do niego wartości marki poprzez kanały, których on sam używa, a także przekaz wart zaakceptowania i przekazania dalej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.