Opracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia Y - Marketing przy Kawie
Opracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia YOpracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia YOpracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia YOpracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia Y

Opracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia Y

Opracowywanie modelu marki dla konsumentów z pokolenia Y
J. Van den Bergh, M. Behrer

J. Van den Bergh, M. Behrer

-

J. Van den Bergh, M. Behrer

J. Van den Bergh, M. Behrer

Opowiadanie historii jest głęboko zakorzenione w naturze człowieka. Lubisz opowiadać innym o tym, co ci się przydarzyło, gdyż w ten sposób doskonale wyrażasz samego siebie1. Z punktu widzenia nauki interesującym byłoby zatem bliższe przyjrzenie się historiom, które typowemu przedstawicielowi pokolenia Y będą się kojarzyć z konkretną marką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja