Opętać dziecięcą wyobraźnięOpętać dziecięcą wyobraźnięOpętać dziecięcą wyobraźnięOpętać dziecięcą wyobraźnię

Opętać dziecięcą wyobraźnię

Opętać dziecięcą wyobraźnię
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Dzieci są najlepszymi klientami. Kto bowiem jest w stanie wymusić na drugim człowieku wizytę w sklepie o północy lub zaciągnąć w dniu premiery produktu do hipermarketu? 16 lipca odbyła się premiera najnowszego, szóstego tomu przygód Harry’ego Pottera.

Książka była strzeżona niemal jak nowy film z Hollywood. Wydawca starał się dopilnować, aby przed datą premiery nie było żadnych przecieków. To dotyczyło jednak tylko państw anglojęzycznych. W przeciwieństwie do filmów, gdzie tłumaczenie można przygotować dość szybko, literatura ma swoje wymagania. Dlatego my poczekamy na przekład jeszcze pół roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się