Oderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcjiOderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcjiOderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcjiOderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcji

Oderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcji

Oderwij kupon, dorysuj twarz – zwykły billboard, a skłania do interakcji
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Kreatywność w outdoorze może owocować nawet niezwykle prostymi realizacjami. Potrafią one jednak sprawić, że przechodnie uśmiechają się i poświęcają kilka sekund, by wykonać działanie obmyślone przez projektanta. Może dziać się tak również wtedy, gdy kreacja nie jest sprzężona z mediami społecznościowymi, a do interakcji z nią niepotrzebny jest nawet smartfon!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja