Obyś cudze dzieci uczył!Obyś cudze dzieci uczył!Obyś cudze dzieci uczył!Obyś cudze dzieci uczył!

Obyś cudze dzieci uczył!

Obyś cudze dzieci uczył!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedawno nauczyciele ze Związku Nauczycielstwa Polskiego wystosowali protest do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przeciwko nowej reklamie Plus GSM. Przedstawia ona scenkę ze szkolnego korytarza, w której nauczycielka przerywa rozmowę przez komórkę jedynie po to, aby wrzasnąć na zbyt rozbrykanych uczniów. Czy to tylko brak poczucia humoru, jak chce Polkomtel, czy jednak taki spot kogoś krzywdzi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja