Efektywność, ROI, ogromne możliwości segmentacji, personalizacji i automatyzacji – to główne powody, dla których e-mail marketing wciąż pozostaje prawą ręką handlu internetowego. Ale to nie wszystko. Warto uświadomić sobie, jakie jeszcze korzyści mogą przynieść firmie różnego rodzaju e-maile, które rozsyła ona na co dzień.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polski rynek e-commerce należy dziś do najszybciej rozwijających się w regionie. Jak szacuje PayPal, liczba użytkowników Internetu w Polsce w 2015 roku miała wynieść około 30 milionów. Jeśli zaś chodzi o wartość krajowego e-handlu, firma spodziewa się, że w 2016 roku będzie on wart nawet 35 miliardów złotych.
Z roku na rok Polacy coraz chętniej robią zakupy przez Internet.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.