Niedoceniane funkcje e-maila powszedniegoNiedoceniane funkcje e-maila powszedniegoNiedoceniane funkcje e-maila powszedniegoNiedoceniane funkcje e-maila powszedniego
Urządzenia mobilne to nowe możliwości w e-mail marketingu (fot. ra2 studio/Fotolia)

Niedoceniane funkcje e-maila powszedniego

Niedoceniane funkcje e-maila powszedniego
Marek Włodarczyk

Marek Włodarczyk

-

country manager, Optivo (Deutsche Post DHL Group)

Marek Włodarczyk

Marek Włodarczyk

country manager
Optivo (Deutsche Post DHL Group)

Kreuje działania sprzedażowe i marketingowe na rynku polskim oraz zarządza strategicznie krajowym oddziałem firmy.

Efektywność, ROI, ogromne możliwości segmentacji, personalizacji i automatyzacji – to główne powody, dla których e-mail marketing wciąż pozostaje prawą ręką handlu internetowego. Ale to nie wszystko. Warto uświadomić sobie, jakie jeszcze korzyści mogą przynieść firmie różnego rodzaju e-maile, które rozsyła ona na co dzień.

Polski rynek e-commerce należy dziś do najszybciej rozwijających się w regionie. Jak szacuje PayPal, liczba użytkowników Internetu w Polsce w 2015 roku miała wynieść około 30 milionów. Jeśli zaś chodzi o wartość krajowego e-handlu, firma spodziewa się, że w 2016 roku będzie on wart nawet 35 miliardów złotych.

Z roku na rok Polacy coraz chętniej robią zakupy przez Internet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się