O tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązkiO tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązkiO tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązkiO tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązki

O tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązki

O tym musisz poinformować e-klienta – nadchodzą nowe obowiązki
Julia Mandel

Julia Mandel

-

Julia Mandel

Julia Mandel

Już 25 grudnia wejdzie w życie nowa ustawa o prawach konsumenta, która znacząco zmieni sposób prowadzenia handlu internetowego w Polsce. Poniżej przypominamy 6 głównych obszarów nadchodzących zmian.

1. Obszerne informacje na temat sprzedającego

Kupujący powinni mieć dokładne informacje na temat sprzedającego – stąd konieczność zamieszczenia na stronie sklepu wszystkich danych identyfikujących firmę. Ponadto niezbędne jest podanie adresu przedsiębiorstwa oraz adresu e-mail. Należy podać też numery telefonów kontaktowych, jeśli przedsiębiorca korzysta z tej formy kontaktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się