O gromkie „Gaudeamus...” walka na spotyO gromkie „Gaudeamus...” walka na spotyO gromkie „Gaudeamus...” walka na spotyO gromkie „Gaudeamus...” walka na spoty

O gromkie „Gaudeamus…” walka na spoty

O gromkie „Gaudeamus...” walka na spoty
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Jeszcze kilka lat temu to kandydaci walczyli o miejsca na uczelniach. Dzisiaj sytuacja nieco się zmieniła i to uczelnie biją się o studentów. Aby przekonać przyszłych żaków o swojej atrakcyjności, polskie szkoły wyższe sięgają obecnie do kilku kanałów komunikacji, obejmujących ogłoszenia prasowe, billboardy czy reklamy na stronach poświęconych karierze. Niedawno odkrytym narzędziem autopromocji okazał się dla nich również YouTube.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja