Nowe szaty UnimiluNowe szaty UnimiluNowe szaty UnimiluNowe szaty Unimilu

Nowe szaty Unimilu

Nowe szaty Unimilu
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Z opakowaniem produktu jest trochę tak, jak z kobiecą garderobą. Nowa gustowna kreacja, podkreślająca urodę właścicielki, potrafi przeobrazić niepozornego kopciuszka w boginię seksu. Jednakże nieumiejętna „zabawa” wizerunkiem może przynieść spore rozczarowanie. Współczesne rozumienie funkcji opakowania nie ogranicza się jedynie do jego zastosowań praktycznych. Opakowanie – nazywane nieraz ambasadorem produktu – jest pierwszym elementem, na który konsument zwraca uwagę przy sklepowej półce, pełni ono zatem istotną rolę w komunikacji marketingowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja