Niesamowite, a jednak prawdziwe! TP S.A., monopolista na rynku rozmów telefonicznych, w obliczu zagrożeń ze strony Tele2 i telefonii komórkowych przekonuje nas, że podaje rękę nowoczesności. Nie chodziz jednak o technologię, lecz o relacje społeczne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W swojej reklamie firma ta proponuje niższe ceny rozmów z telefonów stacjonarnych na komórkowe. Co więcej, podkreśla otwarcie się na prawdziwe potrzeby klientów również w samym pomyśle na ten spot.
Widocznie już spóźniona, zdenerwowana kobieta zostaje „zaproszona” prosto ze swojego samochodu na rozmowę z policjantami, którzy nie ukrywają, że zaraz wypiszą jej mandat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |