Nowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocjiNowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocjiNowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocjiNowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocji

Nowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocji

Nowe interpretacje w zakresie sprzedaży premiowej – duży kłopot dla organizatorów promocji
Zbigniew Okoń

Zbigniew Okoń

-

partner, Kancelaria dLK Korus Okoń

Zbigniew Okoń

Zbigniew Okoń

partner
Kancelaria dLK Korus Okoń

Radca prawny, doktor nauk prawnych, partner w kancelarii dLK Korus Okoń. Specjalizuje się i praktykuje w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa komputerowego, zwalczania nieuczciwej konkurencji i reklamy. Autor, współautor i redaktor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących zagadnień prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej, nowych technologii i reklamy.

W ciągu ostatnich miesięcy Izba Skarbowa w Warszawie na wniosek pewnego banku wydała serię interpretacji podatkowych. Bank pytał o wszystkie możliwe aspekty sprzedaży premiowej: począwszy od tego, co sprzedażą premiową jest, a co nie jest, aż po łączenie sprzedaży premiowej z konkursem. Kto pyta, ten dostaje odpowiedź. W tym wypadku była ona skrajnie niekorzystna i ma również wpływ na organizatorów promocji z innych branż niż banki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja