Nowa polska klasa średnia w ofensywieNowa polska klasa średnia w ofensywieNowa polska klasa średnia w ofensywieNowa polska klasa średnia w ofensywie

Nowa polska klasa średnia w ofensywie

Nowa polska klasa średnia w ofensywie
MasterCard Europe

MasterCard Europe

-

MasterCard Europe

MasterCard Europe

Kształtują gusta i zachowania konsumenckie oraz pokazują, jak skutecznie zarządzać własnym budżetem. Jak wynika z badania zleconego przez MasterCard, rośnie ekonomiczna siła i rola przedstawicieli polskiej klasy średniej.

Jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie MasterCard przez firmę badawczą The Future Laboratory w 2009 roku – w Polsce rośnie klasa średnia: grupa ludzi wykształconych, dobrze sytuowanych, świadomych konsumentów. Badacze przewidują, że w dużej mierze to właśnie ta grupa będzie w najbliższych latach kształtować zachowania konsumenckie i preferencje większej części Polaków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja