Niewidomi czują, czym jest dżinsNiewidomi czują, czym jest dżinsNiewidomi czują, czym jest dżinsNiewidomi czują, czym jest dżins

Niewidomi czują, czym jest dżins

Niewidomi czują, czym jest dżins
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Na plakacie pojawia się mały, ale jakże istotny dla całości napis: „Kennysha, niewidoma od urodzenia”. Pobudza wyobraźnię, trudno przejść obok niego całkiem obojętnie. Niejeden pomyśli, że to kampania o wymiarze społecznym i może zacznie zastanawiać się nad sposobami wsparcia osób mających problemy ze wzrokiem. Tymczasem to kolejne przedsięwzięcie o charakterze czysto komercyjnym. Tak reklamuje swe produkty firma Levi Strauss.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja