Nietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtuNietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtuNietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtuNietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtu

Nietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtu

Nietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtu
Adam Warmiński

Adam Warmiński

-

, Marketing przy Kawie

Adam Warmiński

Adam Warmiński

Marketing przy Kawie

Potencjał zawarty w mediach reklamy zewnętrznej wart jest zachodu. Interesująca kreacja wywoła dyskusje w pubach i prasie. Nowe, fantazyjne formaty dają pewność, że medium to ma wielki potencjał dla prowadzenia wzmożonej działalności. Przyjrzyjmy się kilku spośród tych przedziwnych kształtów.

Reklama zewnętrzna stanowi atrakcyjną opcję dzięki możliwości ustalania jej zasięgu geograficznego oraz wyjątkowo niskim kosztom w przeliczeniu na jedną osobę spośród wszystkich objętych oddziaływaniem. Media zewnętrzne stały się nieodłącznym składnikiem pejzażu miejskiego, przydając mu koloru, dynamiki oraz indywidualności. Zawierają w sobie wszystko, co trzeba wiedzieć na temat tego, jak przykuć uwagę członków grupy docelowej, gdy znajdują się oni w ruchu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się