Niedostępna piękność i tragiczna poczwaraNiedostępna piękność i tragiczna poczwaraNiedostępna piękność i tragiczna poczwaraNiedostępna piękność i tragiczna poczwara

Niedostępna piękność i tragiczna poczwara

Niedostępna piękność i tragiczna poczwara
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Na początku roku byliśmy świadkami fantastycznej wojny reklamowej. Kolejne potyczki Simplusa i Heyah (Polkomtela i Polskiej Telefonii Cyfrowej, właścicieli marek) śledzone były z uwagą szczególnie przez młodą widownię. Zmagania dostarczały widzom rozrywki, agencjom reklamowym pracy, wojna cenowa zaś – coraz korzystniejszych warunków korzystania z usług obu operatorów. Artykuł z kwietniowego wydania drukowanego "Marketingu przy Kawie".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja