Niebezpieczna gra w golfaNiebezpieczna gra w golfaNiebezpieczna gra w golfaNiebezpieczna gra w golfa

Niebezpieczna gra w golfa

Niebezpieczna gra w golfa
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

Przez ostatnie kilka miesięcy zadręczano nas telewizyjną reklamą cukierków Halls. Mężczyzna niezwykle nieudolnie grający w golfa posyłał piłeczki wszędzie, tylko nie do dołków, siejąc przy tym straszliwe spustoszenie. Po zażyciu hallsa nadal grał kiepsko, ale mógł przynajmniej pełnym głosem krzyknąć „uwaga!” i dzięki temu ostrzec ludzi, w kierunku których leciała kolejna źle trafiona piłka. Motyw gry w golfa w podobny sposób, choć z dużo lepszym skutkiem wykorzystała agencja Publicis w przygotowanej na rynek niemiecki reklamie Renault Megane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja