Przez ostatnie kilka miesięcy zadręczano nas telewizyjną reklamą cukierków Halls. Mężczyzna niezwykle nieudolnie grający w golfa posyłał piłeczki wszędzie, tylko nie do dołków, siejąc przy tym straszliwe spustoszenie. Po zażyciu hallsa nadal grał kiepsko, ale mógł przynajmniej pełnym głosem krzyknąć „uwaga!” i dzięki temu ostrzec ludzi, w kierunku których leciała kolejna źle trafiona piłka. Motyw gry w golfa w podobny sposób, choć z dużo lepszym skutkiem wykorzystała agencja Publicis w przygotowanej na rynek niemiecki reklamie Renault Megane.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.