Nie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertów - Marketing przy Kawie
Nie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertówNie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertówNie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertówNie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertów

Nie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertów

Nie znam się, to się wypowiem. O powstawaniu ekspertów
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

-

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Powinniśmy odłączyć się od Sieci i starać się nawiązać bardziej znaczące relacje poza nią – taka była puenta wykładu Andrew Keena podczas konferencji Internet Beta 2012 w Rzeszowie. Wystąpienie dotyczyło tego, jak płytkie stają się relacje między ludźmi.

Trochę głupio się czułem, wstępując na scenę zaraz po nim. Dlaczego? Bo – zainspirowany jego „Kultem amatora” – opowiadałem o tym, w jaki sposób… wykorzystać to spłycenie relacji do wybudowania wizerunku eksperta. W jaki sposób przejąć rząd dusz, jak zabrać się do budowania własnej marki osobistej w nowej, cyfrowej rzeczywistości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja