Nie wystarczy być - polityków też trzeba umieć sprzedawaćNie wystarczy być - polityków też trzeba umieć sprzedawaćNie wystarczy być - polityków też trzeba umieć sprzedawaćNie wystarczy być - polityków też trzeba umieć sprzedawać

Nie wystarczy być – polityków też trzeba umieć sprzedawać

Nie wystarczy być - polityków też trzeba umieć sprzedawać
Wiesław Gałązka

Wiesław Gałązka

-

dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki

Wiesław Gałązka

Wiesław Gałązka

dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki

dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie prawa i etyki reklamy, public relations i mediów. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych w latach 2000, 2001 i 2002. Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Marketing polityczny jest specyficzną dziedziną, rządzącą się własnymi prawami. Polityk nie jest dobrem szybkozbywalnym, jak proszek do prania. Na szczęście nie jest również dobrem trwałym. Aby skutecznie sięgać po władzę, trzeba posiadać określone umiejętności i stawiać sobie wysokie wymagania. W roku wyborczym rozpoczynamy serię artykułów na temat marketingu politycznego. Artykuły te z jednej strony pozwolą Czytelnikom lepiej odczytywać posunięcia i intencje polityków, z drugiej zaś idee w nich zawarte mogą, w naszym przekonaniu, przydać się w usprawnieniu komunikacji marketingowej innych produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja