Nie mów nikomu, i tak nie zauważyNie mów nikomu, i tak nie zauważyNie mów nikomu, i tak nie zauważyNie mów nikomu, i tak nie zauważy

Nie mów nikomu, i tak nie zauważy

Nie mów nikomu, i tak nie zauważy
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Trudny problem przemocy domowej można ujmować w kampaniach społecznych na wiele sposobów. Można ukazywać drastyczne obrazy – i narazić się na zarzuty o zbytnią dosłowność, która może prowadzić do banalizacji zjawiska, a nawet kpin z niego. Można nakręcić mocny spot na odpowiedni temat, z udziałem znanej aktorki. Można wreszcie przygotować przekaz naprawdę inteligentny, stonowany w formie, a jednak ujmujący problem wyjątkowo głęboko – i spotkać się z pytaniami typu: „Ale o co w tym chodzi?”. Takie pytania zadawane są jednak, niestety, zwykle nie bez powodu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja