Tytułowa fraza jakże często nadal pojawia się w ustach przedstawicieli handlowych czy sprzedawców. Należałoby ją jednak zastąpić innymi – zamiast odrzucać transakcję można bowiem próbować dopasować do potrzeb klienta jeden z produktów, które firma posiada i może zaoferować.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dobrze byłoby wiedzieć, jak często sprzedawcy lub pracownicy obsługi klienta mówią „Nie, nie mamy tego”, a koniec rozmowy jest zerwaniem kontaktu z klientem. Doświadczenie pokazuje, że zdarza się to często. Dzieje się tak nie dlatego, że sprzedawcy kłamią, ale ponieważ dają klientowi prostą, szczerą odpowiedź na proste pytanie.
Jednak trick nie polega na tym, żeby być nieszczerym, ale żeby rozumieć prawdziwe potrzeby klientów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.