Nie ma róży bez kolców? - Marketing przy Kawie
Nie ma róży bez kolców?Nie ma róży bez kolców?Nie ma róży bez kolców?Nie ma róży bez kolców?

Nie ma róży bez kolców?

Nie ma róży bez kolców?
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Jest rok 1930. Dziewiętnastoletnia Jennifer trafia do sierocińca po tragicznej śmierci rodziców. Szybko przekonuje się, że „rządy” sprawuje tam Arystokracja Czerwonej Kredki (Aristocracy of the Red Crayon), składająca się ze zdegenerowanych nastolatków. Aby wyzwolić się spod kontroli grupy rówieśników, Jennifer będzie musiała zmierzyć się z nimi w walce na śmierć i życie. Tak w skrócie przedstawia się gra, która zapewne nie wzbudziłaby większego zainteresowania, gdyby nie fakt, że zainteresowały się nią media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to