Nic nie uczy tak jak doświadczenieNic nie uczy tak jak doświadczenieNic nie uczy tak jak doświadczenieNic nie uczy tak jak doświadczenie

Nic nie uczy tak jak doświadczenie

Nic nie uczy tak jak doświadczenie
Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

-

Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (przygotowuje dysertację w Katedrze Marketingu). Ubiegłoroczna absolwentka marketingu UŁ, marketingiem skierowanym do kobiet interesuje się już od etapu studiów magisterskich. Autorka dwóch artykułów dla internetowego serwisu „Gazety Wyborczej” – Dzieci w Wielkim Mieście.

Czasy, kiedy tradycyjna reklama i tradycyjne formy promocji skutecznie zachęcały klienta do zakupu produktu danej marki, bezpowrotnie minęły. Dziś firmy poszukują nowych rozwiązań marketingowych, aby zwrócić uwagę konsumenta na swoje produkty, przyciągnąć go do siebie i budować jego lojalność. Wybieranym w tych staraniach podejściem bywa niejednokrotnie próba przemyślanego oddziaływania na zmysły i emocje klienta, czyli stosowanie marketingu doznań. Są tego udane i widowiskowe przykłady – również w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja