Natywnie w dżinsachNatywnie w dżinsachNatywnie w dżinsachNatywnie w dżinsach

Natywnie w dżinsach

Natywnie w dżinsach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Dżinsy Tomasza Machały, sesje zdjęciowe Tomasza Lisa w partnerstwie z Samsungiem – to najbardziej spektakularne przejawy reklamy natywnej, promowanej przez NaTemat. Spektakularne, bo wzbudziły wątpliwości odbiorców. Niemniej reklama natywna, content marketing czy branded content to narzędzia warte uwagi, bo przełamują sztywne podziały na PR i reklamę, a dobrze wykorzystane, mogą przynieść korzyści marce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się