Natywnie w dżinsachNatywnie w dżinsachNatywnie w dżinsachNatywnie w dżinsach
Jaka to marka? Gdzie można kupić? Takich pytań oczekują twórcy publikacji natywnych (fot. Pixabay)

Natywnie w dżinsach

Natywnie w dżinsach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Dżinsy Tomasza Machały, sesje zdjęciowe Tomasza Lisa w partnerstwie z Samsungiem – to najbardziej spektakularne przejawy reklamy natywnej, promowanej przez NaTemat. Spektakularne, bo wzbudziły wątpliwości odbiorców. Niemniej reklama natywna, content marketing czy branded content to narzędzia warte uwagi. Przełamują sztywne podziały na PR i reklamę, a dobrze wykorzystane, mogą przynieść korzyści marce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się