Inbound marketing to podejście rekomendowane jako zwiększające ruch na stronach internetowych. Przedstawia się je też jako przynoszące dobre efekty firmom, które starają się uwzględniać oczekiwania i potrzeby klienta. Jakie są jednak szczegóły tego procesu? Na czym polega stosowanie tej odmiany marketingu w e-commerce?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pojęcie inbound marketing pojawiło się niedawno, co nie oznacza, że opisuje ono całkiem nowe zjawisko. Ukuto je na określenie tej formy marketingu, która w większej mierze niż funkcję perswazyjną eksponuje funkcję informacyjną komunikatów.
Opierając się na wynikach badań oraz doświadczeniu, marketingowcy doszli do pewnych wniosków. W wielu obszarach bombardowanie klientów agresywnymi i inwazyjnymi reklamami, odwołującymi się głównie do emocji, przynosi coraz gorsze rezultaty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.