Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?

Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?

Inbound marketing w e-commerce – jak robić to skutecznie?
Mariusz Łukasik

Mariusz Łukasik

-

Mariusz Łukasik

Mariusz Łukasik

Inbound marketing to podejście rekomendowane jako zwiększające ruch na stronach internetowych. Przedstawia się je też jako przynoszące dobre efekty firmom, które starają się uwzględniać oczekiwania i potrzeby klienta. Jakie są jednak szczegóły tego procesu? Na czym polega stosowanie tej odmiany marketingu w e-commerce?

Czym jest inbound marketing?

Pojęcie to pojawiło się niedawno, co nie oznacza, że opisuje ono całkiem nowe zjawisko. Ukuto je na określenie tej formy marketingu, która w większej mierze niż funkcję perswazyjną eksponuje funkcję informacyjną komunikatów.

Opierając się na wynikach badań oraz doświadczeniu, marketingowcy doszli do wniosku, że w wielu obszarach bombardowanie klientów agresywnymi i inwazyjnymi reklamami, odwołującymi się głównie do emocji, przynosi coraz gorsze rezultaty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się