Naszych wspiera EraNaszych wspiera EraNaszych wspiera EraNaszych wspiera Era

Naszych wspiera Era

Naszych wspiera Era
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W ostatnich meczach eliminacyjnych do Ligi Mistrzów piłkarze Wisły Kraków kopali piłkę w nowych koszulkach z logo Ery. Tym samym z ich strojów zniknęły napisy, dzięki którym myślenicka Telefonika stała się znana w całym kraju. Logo Ery znalazło się również na bandach okalających najnowocześniejszą murawę w Polsce, która leży na stadionie Wisły. Wszystko dlatego, że największy operator telefonii komórkowej w naszym kraju z werwą zabrał się za sponsoring sportowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja