Najgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brakNajgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brakNajgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brakNajgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brak

Najgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brak

Najgorsze reklamy roku: technicznie niezłe, pomysłów brak
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Brak pomysłów – to generalny wniosek dla branży reklamowej, jaki zdaniem jurorów i obserwatorów powinien nasuwać konkurs Chamlety 2012. Najwięcej emocji wzbudziła reklama społeczna z przystojnym esesmanem Hansem w roli głównej.

W tegorocznym konkursie na najgorsze reklamy roku – Chamlety, organizowanym przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i wrocławski oddział Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, najbardziej oczywista była nagroda przyznana przez internautów, czyli tzw. Super Chamlet.

Billboard gdańskiej hurtowni Elektryk przedstawia kobietę w bikini i hasło z dowcipną (w zamyśle twórców) grą słów: „Dajemy za darmo Ci puszki”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się