Zasoby ludzkiej uwagi nie są nieograniczone. Umysł wybiera elementy, które trafią do dalszego przetwarzania. Marka musi zarówno przyciągnąć uwagę, jak i zaangażować ją, po czym dotrzeć do umysłu i tam już pozostać. Ten element marketingowego akronimu AIDA zyskał na znaczeniu z uwagi na postępujące zmiany w sposobach komunikacji marketingowej.Cała koncepcja advertainment, darmowej sieciowej rozrywki nie powstała w celach charytatywnych. Oprócz budowania świadomości marki, oprócz dostarczania rozrywki i nienachalnej promocji produktów ma za zadanie rzecz o wiele ważniejszą – przyciągnięcie uwagi. Ten fetysz marketingowego akronimu AIDA zyskał na znaczeniu, od kiedy wszyscy wieszczą zmianę modelu komunikacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.