Nagie kasjerki w „Playboyu” - Marketing przy Kawie
Nagie kasjerki w „Playboyu”Nagie kasjerki w „Playboyu”Nagie kasjerki w „Playboyu”Nagie kasjerki w „Playboyu”

Nagie kasjerki w „Playboyu”

Nagie kasjerki w „Playboyu”
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Każda pracownica amerykańskiego giganta handlowego Wal Mart stanęła właśnie przed życiową szansą. Jeśli starczy jej odwagi, żeby pokazać ciało, chętnie je sfotografuje i pokaże milionom mężczyzn „Playboy”. Oferta magazynu kompletnie zaskoczyła szefów Wal Marta.

Pracownicy Wal Marta uchodzą za wesołych ludzi. Playboy.com daje im teraz szansę uśmiechania się do kamery – zachęca pismo. Oczywiście panie powinny zrezygnować ze swoich ubrań i pozować nago. Przypomnijmy, że już wcześniej „Playboy”  organizował podobne sesje zdjęciowe. Po skandalu z „kreatywną” księgowością w firmie Enron opublikował serię zdjęć z seksownymi pracownicami bankruta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja